کانال تلگراممون راه‌اندازی شد 😍 میبینمت ...
سبد خرید

مانی ربات چیست؟ بررسی سئو در مانی ربات + دانلود Money Robot

مانی ربات چیست؟ بررسی سئو در مانی ربات + دانلود Money Robot

به دنبال بررسی بی طرفانه مانی ربات هستید؟ شما اینجا هستید!

وقتی صحبت از سئو (SEO) و آموزش سئو می شود، اگر می خواهید در SERP رتبه بالایی داشته باشید، باید عوامل زیادی را در سئو خارجی نظر بگیرید. اما یکی از مهم ترین عوامل کمپین های سئوی شما، پروفایل بک لینک وب سایت شما است، می توانید انتخاب کنید که بک لینک را به صورت دستی بسازید، که گزینه ترجیحی است، اما چه اتفاقی می افتد زمانی که نیاز دارید تعداد بک لینک های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید؟ رویکرد دستی به سادگی کار نخواهد کرد زیرا یک فرآیند زمان بر و سخت است، به خصوص زمانی که با بک لینک های زیادی سروکار دارید.

خوشبختانه، نرم افزار لینک سازی قدرتمندی برای ساخت PBN و کمک به صاحبان وب سایت در خودکارسازی فرآیندهای بک لینک شما وجود دارد، و نرم افزار سئوی مانی ربات یکی از محبوب ترین گزینه های موجود برای ایجاد یک راه کاملاً خودکار برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا است پس بنابراین در این بررسی مانی ربات، ما نگاهی خواهیم داشت به اینکه مانی ربات Submitter چیست، سهولت استفاده، مزایا و معایب آن، و ویژگی هایی که برای افرادی که به دنبال ارتقای رتبه خود هستند ارائه می دهد.

ما همچنین آن را با برخی از رقبای خود مقایسه خواهیم کرد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا بهترین ابزار برای شماست یا ترجیح می دهید جایگزینی برای ارائه بک لینک های با کیفیت انتخاب کنید پس بیایید بفهمیم که آیا این ابزار نرم افزاری بی تاثیر است یا دقیقاً همان کاری را که قرار است انجام دهد و ترافیک را افزایش دهد را انجام می دهد!

بررسی مانی ربات

مانی ربات یک ابزار قدرتمند و مقرون به صرفه برای ایجاد لینک است که با خودکار کردن فرآیند و ارائه یک رویکرد غیرمستقیم برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌تان، به کاهش تلاش‌های بک لینک‌سازی شما کمک می‌کند.

مزایا

  • از کپچای رایج و پیچیده فرار می کند
  • ارسال خودکار و ایجاد حساب
  • آسان برای استفاده
  • فیلم های آموزشی گام به گام موجود است
  • مقرون به صرفه
  • قالب های لینک سازی موجود است

معایب

  • کندی ارسال و نمایه سازی در صورت عدم استفاده از VPS

نرم افزار مانی ربات چیست؟

نرم افزار مانی ربات یک نرم افزار اتوماسیون بک لینک برای رتبه بندی وب سایت ها و ویدیوهای یوتیوب در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) است. این کار را با کمک به شما در ایجاد بک لینک از منابع مختلف مانند سایت های نشانه گذاری اجتماعی، وبلاگ های وب 2.0 و مقالات دیگر انجام می دهد. حتی می تواند حساب های رسانه های اجتماعی ایجاد کند که می توانند سیگنال های اجتماعی برای سایت شما ایجاد کنند.

نرم افزار مانی ربات

ایده پشت نرم‌افزار مانی ربات این است که محدودیت‌های زمانی صاحبان وب‌سایت را برای ایجاد تعداد نامحدود لینک با ارائه یک راه‌حل خودکار که قادر به افزایش رتبه در موتورهای جستجو است، کاهش دهد.

بررسی مانی ربات: سهولت استفاده و نحوه عملکرد آن

نرم افزار مانی ربات یک راه حل آسان برای ایجاد لینک سئو کاملاً خودکار به سایت شما است. برای شروع، فقط باید از پایین این مقاله مانی ربات را دانلود کنید، سپس وارد صفحه خرید اکانت پرمیوم مانی ربات شوید و آن را تهیه نمایید و پس از اتمام کار، می توانید نرم افزار را روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

ذکر این نکته ضروری است که مانی ربات فقط روی سیستم عامل ویندوز کار می کند. بنابراین اگر از MAC استفاده می کنید، نمی توانید بدون VPS از این ابزار استفاده کنید. (در هر صورت شما نیاز به VPS خواهید داشت برای سرعت بیشتر، چه در ویندوز و یا چه در مک)

پس از نصب، وارد راهنمای نرم افزار شوید و یا می توانید آموزش مانی ربات که پس از خرید اکانت پرمیوم مانی ربات از آکادمی امیرحسین صداقت برای شما همراه لایسنس مانی ربات ارسال می شود را تماشا کنید.

سپس به «ایجاد کمپین جدید» بروید. سپس باید کمپین را نامگذاری کنید و نمودار بک لینک مورد نظر خود را برای نحوه جریان یافتن پیوند انتخاب کنید. مانی ربات دارای تعداد زیادی نمودار یا همان دیاگرام بک لینک است که می توانید برای سایت خود انتخاب کنید، مانند تصویر زیر:

دیاگرام مانی ربات

دیاگرام بک لینک به سادگی راهی است که شما می خواهید مانی ربات یک شبکه پیوند یا ردیف هایی از وبلاگ ها را به وب سایت شما ایجاد کند. دسته ای از این نمودارها از جمله گزینه هایی مانند چرخ پیوند یا هرم پیوند وجود دارد. شما حتی می توانید برای یک استراتژی پیشرفته تر، چند مورد از آنها را به هم پیوند دهید که ما همراه اکانت مانی ربات به شما یک دیاگرام به ارزش 75 دلار را به صورت هدیه خواهیم داد.

پس از اتمام کار، می‌توانید URL سایت پولی یا ویدیوی YouTube خود را که قصد دریافت بک لینک آب را دارید وارد کنید (در راهنمای ما همه چیز را در مورد بک لینک‌های YouTube بیاموزید). فیلد مربوط به این در سمت چپ صفحه شما است

در مرحله بعد، می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را دقیقاً در زیر جایی که وب سایت یا URL ویدیوی خود را چسبانده اید قرار دهید. سپس محتوای خود را با عنوان (مقاله) در فضای زیر قرار دهید.

پس از این، نرم افزار مانی ربات کار را به دست می گیرد و شروع به ایجاد حساب های ایمیل، تأیید آنها و ساخت کل شبکه می کند.

همچنین این گزینه وجود دارد که اگر مقاله ای در دسترس ندارید، از ابتدا محتوا را کاملاً خودکار ایجاد کنید.

هنگامی که تمام این جزئیات را پر کردید، فقط باید روی Start Campaign کلیک کنید و مانی ربات این فرآیند را آغاز می کند. شروع به ایجاد حساب به صورت خودکار و ارسال محتوا برای بک لینک می کند.

پشتیبانی از مشتری

نرم‌افزار پیوندهای مانی ربات از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند ایمیل، اسکایپ و سیستم بلیط راهنمایی پشتیبانی مشتری را برای انگلیسی‌زبان و همچنین پشتیبانی اسپانیایی ارائه می‌دهد. آنها همچنین یک گروه فیس بوک دارند که می توانید به آن بپیوندید تا از سایر کاربران آگاه راه حل سؤال بپرسید. حتی دارای یک انجمن است که در آن می توانید پاسخ مشکلات رایجی که توسط کاربران پرسیده می شود را ببینید.

تیم آنها همچنین ادعا می کند که زمان پاسخگویی چهار ساعته به سوالات در کانال های پشتیبانی خود را دارد.

بررسی مانی ربات: مزایا و معایب

مزایا نرم افزار مانی ربات

  1. MoneyRobot لینک های شما را به صورت خودکار ارسال می کند، بنابراین نیازی به لینک سازی دستی نیست.
  2. این شامل توانایی حل هر دو کپچای معمولی و پیچیده است.
  3. اگر محتوایی در دسترس ندارید، می‌توانید به‌طور خودکار با این ابزار مقاله تولید کنید.
  4. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی در نرم افزار وجود دارد که می توانید از آن برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای کمپین خود استفاده کنید.
  5. این ابزار یک تولید کننده ترافیک موتورهای جستجو و یوتیوب را برای شما فراهم می کند.
  6. این الگوهای پیوند بیلدینگ (نمودار) را ارائه می دهد که می توانید به راحتی از بین آنها انتخاب یا ترکیب کنید.
  7. مانی ربات شامل پروکسی ها و امکان ایجاد و تأیید حساب های ایمیل و وب سایت به طور خودکار است.

معایب نرم افزار مانی ربات

  1. از قدرت محاسباتی دیوانه وار استفاده می کند، بنابراین به احتمال زیاد مجبور خواهید بود یک دسکتاپ از راه دور یا VPS را برای اجرای موثر کمپین خود تهیه کنید.

مانی ربات چه ویژگی هایی دارد؟

راه حل لینک سازی از تعداد زیادی ویژگی وب پشتیبانی می کند. در این نوع پلتفرم‌ها حساب‌هایی برای شما ایجاد می‌کند و همچنین از طریق آن‌ها به وب‌سایت شما پیوند می‌دهد، با کل فرآیند کاملاً خودکار:

  • پست های شبکه های اجتماعی
  • سایت های نشانه گذاری اجتماعی
  • فهرست های وب
  • وبلاگ های وب 2.0
  • مقالات ویکی
  • بیانیه مطبوعاتی
  • فهرست راهنماهای مقاله
  • نمایه های وب 2.0
  • پروفایل های انجمن
انکر تکست در سئو چیست؟ راهنمای استفاده و کاربردهای آن
خواندن

بررسی مانی ربات: ویژگی ها

نرم افزار لینک سازی مانی ربات چه ابزارهای هوشمندی را ارائه می دهد؟ بیایید برخی از ویژگی های قابل توجه آن را ببینیم!

امکانات مانی ربات

 

حل کننده CAPTCHA پیچیده و اساسی

این نرم افزار، بر خلاف بسیاری از جایگزین های خود، نیازی به ادغام یک حل کننده کپچای شخص ثالث ندارد، بلکه شامل یکی در داخل نرم افزار است. و نه فقط برای حل کپچاهای ساده بلکه حتی پیچیده. این روند ایجاد و ارسال حساب را سرعت می بخشد.

آقای مرورگر

ویژگی MR Browser به شما اجازه می دهد تا حساب های رسانه های اجتماعی را به طور خودکار ایجاد و مدیریت کنید.

مولدهای ترافیک

این ویژگی از طریق یک تب اجتماعی، ویدئو و ترافیک پیاده سازی می شود. عملکرد اجتماعی به شما امکان می‌دهد تا اشتراک‌گذاری‌ها و لایک‌های اجتماعی را برای URL‌های خود اضافه کنید، در حالی که تب ویدیو به شما امکان می‌دهد لایک‌ها و بازدیدهای واقعی را به ویدیوی YouTube خود هدایت کنید.

همچنین یک مولد ترافیک موتور جستجو وجود دارد که ترافیک را از موتورهای جستجو به وب سایت شما ارسال می کند. هدف این است که رتبه خود را در یوتیوب و موتورهای جستجو افزایش دهید.

ویژگی مانیتور بک لینک مانی ربات، اسکرین شات جستجوگر لینک زنده

 

ایجاد مقاله به صورت خودکار

با مانی ربات، به نرم افزار ایجاد مقاله شخص ثالث نیاز نخواهید داشت، زیرا این نرم افزار داخلی دارد، این ابزار می تواند محتوای شما را از ابتدا ایجاد کند و به شما امکان می دهد آن را برای نسخه های مختلف یک قطعه بچرخانید.

ارسال بک لینک خودکار

ساختن بک لینک به صورت دستی کار سختی است. مانی ربات با ایجاد حساب‌ها و ارسال مقالات به صورت خودکار و خودکار کردن فرآیند درج پیوند، کل فرآیند را خودکار می‌کند.

دیاگرام های متنوع

این نرم افزار چندین قالب لینک سازی (دیاگرام) ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد یک استراتژی بک لینک استفاده کنید. آنها به شکل نمودارهایی هستند که نشان می دهد چگونه شبکه پیوند شما تشکیل می شود و سایت شما بک لینک دریافت می کند. حتی گزینه ترکیب قالب های مختلف برای به دست آوردن چیزی منحصر به فرد وجود دارد.

پروکسی های رایگان

با ابزارهایی مانند این، معمولاً باید از پروکسی های شخص ثالث استفاده کنید، اما مانی ربات پروکسی های داخلی را برای تمام فرآیندهای خود ارائه می دهد.

قیمت و خرید مانی ربات

نرم افزار مانی ربات 2 گزینه پرداخت را ارائه می دهد. اولی اشتراک ماهانه 67 دلار در ماه و دومی یک بار هزینه 497 دلار است. کارمزد یکباره به این معنی است که شما فقط باید یک بار به جای برنامه پرداخت ماهانه مکرر، برای نرم افزار لینک سازی بپردازید.

اما بجای پرداخت 497 دلار معادل 25،000،000 تومان می توانید اکانت پرمیوم این نرم افزار را یکبار برای همیشه از ما در آکادمی امیرحسین صداقت خریداری کنید، برای خرید اینجا کلیک کنید.

مانی ربات - اسکرین شات قدرتمندترین نرم افزار لینک سازی جهان

 

جایگزین های نرم افزار مانی ربات

در مورد نرم افزار لینک سازی چند گزینه مختلف وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند، اما مانی ربات برای همیشه شماره یک و بهترین انتخاب در بین تمام گزینه ها بوده است و این را نمی توان انکار کرد اما بیایید به گزینه های مختلف نرم افزار سئو در رتبه های بعد از مانی ربات نگاه کنیم.

نرم افزار مجیک Magic

Magic Submitter یک نرم افزار منحصر به فرد است زیرا نه تنها اتوماسیون ارسال لینک معمولی را انجام می دهد، بلکه به کاربران اجازه می دهد ربات های سفارشی بسازند که می توانند لینک های خود را به هر وب سایتی که انتخاب می کنند ارسال کنند.

این ویژگی به این ابزار پیشرفته سئو می دهد که به شما امکان می دهد فقط برای وب سایت های از پیش تعیین شده ارسال کنید و نه وب سایت های انتخابی خود. همچنین دارای ربات های از پیش ساخته شده ای است که به سایت های از پیش تعیین شده ارسال می شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که این ابزار در اینجا کوتاهی می‌کند، زیرا در اکثر مواقع نرخ موفقیت 100٪ کمپین را ندارد.

این در درجه اول به این دلیل اتفاق می افتد که ربات های از پیش ساخته شده اغلب به روز نمی شوند. اگر این ابزار نرم افزار SEO را انتخاب می کنید، بهتر است از یک ربات سفارشی استفاده کنید.

اگر از فنی بودن ساخت بک لینک خود ناراحت هستید، این کار نسبتاً آسان است. شما فقط باید روی چند دکمه کلیک کنید، و ابزار اقدامات شما را ثبت می کند تا بعدا آنها را انجام دهد.

گفته می شود، شما باید به طور مداوم ربات های خود را با تکامل وب سایت ها تغییر دهید، که به طور مداوم اتفاق می افتد. بنابراین، از نظر سادگی استفاده، مانی ربات برنده این یکی است.

همچنین، با توجه به هزینه، Magic Submitter یک نرم افزار گران و ضعیف تر نسبت به مانی ربات می باشد.

این نرم افزار در رقابت با مانی ربات می تواند گزینه پنجم و یا ششم باشد.

از اینجا Magic Submitter را دریافت کنید!

مانی ربات در مقابل GSA SER

رتبه‌بندی موتور جستجوی GSA، بدون شک، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای لینک‌سازی برای کمپین‌های سئوی شما است که در حال حاضر موجود است.

این احتمالاً پیشرفته ترین ابزار سئو در این لیست است، اما با این حال، درست کردن آن دشوار است. این ابزار نرم افزار SEO یک رابط پیچیده با زیر منوها و دسته بندی های متعدد ارائه می دهد که برای کاربر کمتر پیشرفته گیج کننده است. همچنین از شما می خواهد که پراکسی ها، ایمیل ها و کپچاهای پیچیده خود را تنظیم کنید. این برخلاف مانی ربات است که در هنگام ارسال محتوای شما به صورت کاملاً خودکار، حل‌کننده‌های خودکار کپچای داخلی را ارائه می‌دهد.

درست مانند نرم افزار مانی ربات، برای تکمیل موثر کمپین ها به قدرت پردازش کامپیوتری بالایی نیاز دارد. شما باید از VPS نیز استفاده کنید.

این نرم افزار در رقابت با مانی ربات می تواند گزینه دوم و یا سوم باشد.

GSA SER را از اینجا دریافت کنید!

RANKWYZ

این ابزار به شما امکان می دهد کارهای زیر را انجام دهید:

  • رتبه بندی وبلاگ های نامحدود را بررسی کنید
  • جاسازی تصاویر، ویدئوها و ترجمه محتوا
  • محتوای مرتبط را برنامه ریزی و ارسال کنید
  • PBN، Web2.0 و حساب های نشانک را مدیریت کنید
  • معیارهای سئو و بک لینک ها را رصد کنید
  • شبکه های چند لایه بسازید
  • کار خود را در پروژه ها سازماندهی کنید

Rankwyz بر روی مرورگر شما نیز اجرا می شود، بنابراین مانند مانی ربات نیازی به VPS نیست.

Rankwyz برنامه پولی آن از 97 دلار صورتحساب ماهانه و 81 دلار در ماه صورتحساب سالانه شروع می شود.

این نرم افزار در رقابت با مانی ربات می تواند گزینه سوم و یا چهارم باشد.

Rankwyz را از اینجا دریافت کنید!

 

نتیجه گیری: آیا نرم افزار سئو مانی ربات ارزش استفاده را دارد؟

این خلاصه ای از بررسی نرم افزار مانی ربات در آکادمی امیرحسین صداقت است!

مانی ربات یک نرم افزار خودکار بک لینک سازی قدرتمند است که می تواند به آسان کردن فرآیند خسته کننده بک لینک سازی دستی کمک کند. همچنین دارای عملکردهای زیادی است که مانند حل کننده کپچای داخلی، پروکسی ها و ایجاد خودکار مقاله، آن را واقعاً ساده می کند.

همچنین عملکردهای دیگری مانند ارسال ترافیک از موتورهای جستجو به وب سایت شما، ویدیوهای YouTube و دریافت اشتراک گذاری و لایک رسانه های اجتماعی وجود دارد. شما حتی می توانید به طور خودکار حساب های رسانه های اجتماعی ایجاد و مدیریت کنید.

با توجه به ارائه لایسنس مانی ربات در آکادمی امیرحسین صداقت با قیمت بسیار نازل و پرداخت تنها 1،500،000 تومان بجای 25،000،000 و استفاده مادام العمر از مانی ربات، این نرم افزار بهترین گزینه برای خرید در ایران است.

در مجموع، این ابزار تقریباً همه چیزهایی را که برای یک کمپین لینک‌سازی موفق SEO نیاز دارید، فراهم می‌کند.

 

از مقاله های زیر دیدن کنید!

چقدر از این صفحه راضی بودید؟

روی ستاره آخر کلیک کنید و بیشترین امتیاز رو بدید!

میانگین امتیازات / 5. ستاره ها:

اولین نفری باشید که به این مقاله ستاره میدید!

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود 🙁

کمک کنید این مقاله رو بهبود بدیم!

به ما بگین چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

جعبه دانلود فایل۱ فایل
دانلود نرم افزار مانی ربات Money Robot
گزارش خرابی لینک دانلود
فرم گزارش خرابی لینک دانلود
دیدگاه‌ها ۲۱